nefunkcni "vchodovy" klic

Zde prosím napište dotazy, které chcete zodpovedět od Výboru. Na rozdíl on mailu zde zůstanou zachovány a přehledné i pro ostatní uživatele. Děkuji
Odpovědět
pavla.hanuskova
Příspěvky: 55
Registrován: 05 úno 2008 21:19

nefunkcni "vchodovy" klic

Příspěvek od pavla.hanuskova »

Dobry den,
jeden z klicu, ktery odemykame vchodove dvere nam nefunguje v garazi v-2p.
jakym zpusobem je mozna vymena za funkcni klic?

dekuji,
Pavla Hanuskova
pavla.hanuskova
Příspěvky: 55
Registrován: 05 úno 2008 21:19

Re: nefunkcni "vchodovy" klic

Příspěvek od pavla.hanuskova »

je mozne, aby se k dotazu vubec nekdo vyjadril?
preci jen ignorace dotazu vzneseneho 18/7, tedy pred vice nez 2 mesici opravdu nepovazuju za vhodne

prosim o odpoved
PH
alena.jaskova
Příspěvky: 83
Registrován: 26 lis 2007 11:25

Re: nefunkcni "vchodovy" klic

Příspěvek od alena.jaskova »

již nejsem ve výboru, ale dovolím si odpovědět.
Kontaktujte správce, ten má právo vám udělat nový klíč.
LikarJ
Příspěvky: 815
Registrován: 26 lis 2007 22:42
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkcni "vchodovy" klic

Příspěvek od LikarJ »

Dobrý den,

omlouvám se za opožděnou reakci, ale stále jsem čekal, jak celá věc dopadne – zkusím vysvětlit o co jde.

Problém je v tom, že bývalý správce (Servis 58) od ukončení své činnosti (30.6.2009) stále ani výboru SVJ ani novému správci (IKON) nepředal agendu spojenou se správou domu, včetně veškerých klíčů od domu a především bezpečnostních karet k nim. Díky tomu nelze v současné době přidělat jakékoliv klíče od domu.

Bývalý správce (Servis 58) chtěl výboru SVJ předat klíče již v červenci 2009, ale při předávání bylo zjištěno, že chybí klíče, které Servis 58 předal pracovníkům svých dodavatelů a kteří již pro SVJ v domě nepracují, že chybí klíče od těch dveří v domě, kde Servis 58 vyměnil zámky, že chybí soupis, komu všemu klíče od domu a dálkové ovladače od garáží dodatečně vyhotovili a v kolika kusech, že chybí evidence výměny zámkových vložek apod. Výbor SVJ žádal o zjednání nápravy, Servis 58 nereaguje na výzvy, klíče nepředal ani IKON-u. Celá věc se nadále řeší a hledají se možnosti, jak klíče a dálkové ovladače od Servis 58 získat.

Děkuji za pochopení a trpělivost – jakmile budou k dispozici bezpečnostní karty, klíče Vám i dalším zájemcům necháme okamžitě objednat.
S pozdravem - Jan Líkař -
Odpovědět