Pracovni cinnost - kveten

Informace od Správce vlastníkům
Odpovědět
hauzner
Příspěvky: 48
Registrován: 24 lis 2007 12:07

Pracovni cinnost - kveten

Příspěvek od hauzner »

Kontrola probíhá většinou v úterý, ale jezdím i podle potřeb nájemníků a dle různých okolností.

* výměna žárovek......22 ks.
* výměna zářivek.......17 ks.
* výměna startérů.......15 ks.



* Schůzka s panen Rajsiglem a Zazvonilem ohledně předání nouzového osvětlení. Schůzka byla zcela zbytečná, protože pan Rajsigl na nouzové osvětlení ani nesáhl, je zde poměrně velký počet nefunkčních nouz. osvětlení….předání se neuskutečnilo.
* Ukončeny práce na VZT (snížení výkonu VZT). Převzaty klíče. Kontrola střechy.
* Zapůjčeny dočasně úklidové firmě Clean náhradní klíče od domu. Jejich byly ztraceny, byl dán požadavek na výrobu nových klíčů + dálkových ovladačů od garáží.
* Zprovoznění ventilátorů ve sklepech v 1PP a 2PP garážích.
* 2x zjištěny nezhasínající světla v garážích 1PP v zadní části. Závada byla vždy odstraněna.
* Převzaty od SVJ vzkazy od vlastníků a nájemníku BJ (písemná podoba) ohledně závad a úprav na zařízení domácích telefonů, zvonků, aktualizace jmenovek ve zvonkovém tlačítku a vše bylo předáno i s klíčemi od domu technikovi RT Plus. Byly zahájeny práce.
* Byly předány SVJ nalezené ztracené klíče a ovladače firmy Clean, po té se vše předalo samotné firmě a byly zrušeny objednávky na výrobu nových klíčů + ovladačů. Firma Clean vrátila zapůjčené klíče.
* Úklid vyhrabaných kamínku z vjezdu do 2PP garáží.
* Dotažení klik, kování a namazání pantů u vrzajících dveří.
* Každý kontrolní den jsem uklízel kolem popelnic. Stalo se mi, že při mém odjezdu tam odpadky byly znovu jen tak pohozené a odložené a to nebyly kontejnery zdaleka plné.
* Stále je v řešení pojistná událost pana Radosty. Únik vody z bytu č.115 do 1PP garáží. Když jsem s ním mluvil v zárodku pojistné události, slíbil že se o vše postará a zařídí opravu opadaného stropu pod jejich bytem. To byl ale můj poslední kontakt s ním. Od té doby mi nebere telefony, neodpovídá na sms ani mail. Když zvoním o bytu, nikdo neotvírá.
* Hlášeno SVJ že v 1PP garážích někdo opět odložil nepotřebnou pračku. Také jsem poukázal že nejsou úplně v pořádku tlačítka hlásiče požáru v chodbě u výtahu ve vchodě 705/4 1PP a 2PP.
* Pan Rajsigl byl požádán o kontrolu elektroinstalace kolem vypadávání jističů a následného vyřazení výtahu z provozu ve vchodě 705/4. Byly dotaženy spoje a kontakty v el. rozvaděčích. Přitom bylo znovu panu Rajsiglovi poukázáno na neopravené nouzové osvětlení.
* Seřízení 1 ks. brana dveří.
* Byla dána výtka úklidové firmě Clean, reklamace úklidu.
* Schůzka s technikem firmy Spedos. Žádost o cenovou nabídku na nové pružiny a vodící lištu pro garážová vrata, cenová nabídka na revizi obou garážových vrat a cenovou nabídku a výměnu žárovek v semaforu a v elektromotoru pohonu vrat.
* Firmě RT Plus byly přeposlány mailem požadavky dvou opozdilců s jejich požadavky.
* Zeleň : Pravidelný úklid trávníku od nečistot (každou kontrolu), plení hlavních záhonků (vždy každou kontrolu nějaký úsek), sekání a odvoz trávy (1x za měsíc), vytažení bodláků a ostatních nežádoucích rostlin z kačírku podél domu, plení záhonů za domem (1-2 za měsíc),…. vše dle potřeby či připomínek SVJ. Co se týká nečistot v trávníku a záhonu….nekonečné množství vajglů,papírku od potravin,igelitů,hadrů,spadlé oděvy z balkonů a oken,kolíčků,pet láhví,hraček,natahané větvičky od psů,každý metr zvířecí výkaly,a jiné věci které by normální člověk neodhodil !!!
* Informován pan Kozler za Skansky o problému s nouzovým osvětlením domu a byl seznámen s přístupem pana Rajsigla k této záležitosti. Po zákroku pana Kozlera se konečně začalo na opravě nouzového osvětlení pracovat.
* Jsou dávány výzvy majitelům garážových stání s prosbou o uvolnění místa z důvodu výměny osvětlení nad automobilem.....často bezvýsledné!
* Udržován kontakt s představiteli SVJ (telefon, email, schůzky) a všechny věci se s nimi konzultují.
Odpovědět