Stránka 3 z 3

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 20 led 2010 21:39
od vladimir.holly
Jasné, nerobte s toho vedu. Technik si trocha ponadával na zlý prístup a hlavne zavarené tesnenia, ale zvládol to. Tých naozaj nedostupných meračov snáď toľko nebude.

Vlado

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 27 led 2010 20:13
od Citterbergova
Tak nám uplynul více, než týden a slavná společnost FPS se vůbec nenamáhá kontaktovat mne ohledně náhradního termínu za zpackaného 18/1.... Předpokládám, že ostatní z pater 1.-3. jsou na tom identicky.

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 29 led 2010 01:29
od LikarJ
Dobrý den,

FPS předpokládá náhradní termín odečtů a výměn měřičů cca 2-3 týdny po termínu prvním s tím, že přesný termín bude včas od FPS ohlášen vlastníkům.

Prosím tedy o trpělivost.

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 08 úno 2010 18:06
od Citterbergova
Dobrý den,
podávám tímto další stížnost na chování pracovníků FPS. Přesto, že jsem byla dohodnutá osobně s technikem FPS na dnešek, na 16:30, nikdo se nedostavil, telefon nikdo nebere a k celé neschopnosti FSP se dostavit na dohodnutou hodinu došlo přesto, že jsem ještě dnes s technikem FPS ráno termín potvrzovala a byl mi z jeho strany potvrzen. V dalším se tedy FPS bude muset podřídit mým možnostem zcela - tedy další termín si stanovím sama, byť bych měla být jediná na patře, kdo zbývá. Tento způsob jednání už mi připadá opravdu nepřijatelný.
Citterbergová

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 22 úno 2010 02:03
od LikarJ
Dobrý den,

zkusím si od společnosti FPS zajistit vyjádření k tomu, jakým způsobem jsou prováděny výměny a proč dochází k těmto situacím. Jakmile se mi k tomu vyjádří, budete informováni.

Re: Odečet tepla a TV a SV, výměny měřidel a revize PO skelpů

Napsal: 25 bře 2010 10:45
od LikarJ
Dobrý den,

na můj dotaz - viz kopie e-mailu niže - po měsíci a několikerých urgencích konečně z FPS odpověděli.

Odpověď je v příloze PDF (možno zobrazit např. v Adobe AcrobatReader-u).
------------------------------------------- kopie e-mailu z 22.2.2010 -------------------------------------------------

From: Jan Likar
Sent: Monday, February 22, 2010 1:50 PM
To: servis ; Výbor SVJ
Cc: Karel Silhavy IKON spol. s r.o.
Subject: Re: FPS - Bechlínská 705


Dobrý den p. Houra,

požádal bych Vás o písemné vyjádření k následujícím dotazům, neboť se začaly množit dotazy a nejasnosti kolem výměn a odečtů. Zkusím být konkrétnější.

1) Výměny kalorimetrů na chodbách. Lidé v domě si stěžují, že jim byly kalorimetry demontovány, aniž by si mohli zkontrolovat stav, resp. správnost odečtu, spotřeby tepla. S tím souvisí i montáž "dočasných měřičů". Má otázka tedy zní - jak bude Vaše společnost postupovat s odečty v případě, když někdo odmítl nebo nepodepsal protokol se spotřebou tepla a nyní bude rozporovat odečtený stav kalorimetru, neboť nelze dohledat na kalorimetru skutečný stav před jeho demontáži? S tím souvisí i další dotaz - jak bude lidem vyúčtována, resp. "odečtena spotřeba" v době, kdy místo kalorimetru měli náhradní měřiče?

2) Výměny měřidel SV a TUV - opět, několik lidí si stěžovalo, že jin nebyly stavy měřidel do protokolu zaznamenány správně, resp. spotřeba jim byla o několik desetin zvýšena. Opět podobný dotaz, jak těmto lidem bude účtována spotřeba, když už nyní mají o několik desetin m3 spotřeby více, ale aniž by ji skutečně spotřebovali?

3) Dále si Vás dovolím požádat o vyjádření k následujícím dvěma odstavcům - stížnostem od vlastníků? Vaše vyjádření bude pak předáno těmto vlastníkům.

a) cituji - Podávám tímto stížnost na činnost firmy FPS při manipulaci s kalorimetrem k mému bytu. Kalorimetr byl demontován, při demontáži jsem nebyla přítomna a ani mně nikdo o demontáži neinformoval a nevyzval k součinnosti - zejména přítomnosti. Pracovníkem FPS byl zaznamenán údajný stav, který po mně při výměně vodoměrů požadovali legalizovat podpisem protokolu! Stav náhradního zařízení, vodoměr???, a jeho zaevidovanou hodnotu jsem také nebyla schopna zkontrolovat. Jsem už dost naštvaná z činnosti firmy FPS v našem domě, resp. mém bytě. Původní termín byl pro mne zrušen (vchod 2, 2 patro) - nebyla jsem firmou FPS informována. Při výměně vodoměrů zjistím šokující informace o kalorimetru a zároveň to pro mne znamená být přítomna potřetí při montáži řádného kalorimetru. To bude kdy?????? (Rovenská)

b) cituji - podávám tímto další stížnost na chování pracovníků FPS. Přesto, že jsem byla dohodnutá osobně s technikem FPS na dnešek (8.2.), na 16:30, nikdo se nedostavil, telefon nikdo nebere a k celé neschopnosti FSP se dostavit na dohodnutou hodinu došlo přesto, že jsem ještě dnes s technikem FPS ráno termín potvrzovala a byl mi z jeho strany potvrzen. V dalším se tedy FPS bude muset podřídit mým možnostem zcela - tedy další termín si stanovím sama, byť bych měla být jediná na patře, kdo zbývá. Tento způsob jednání už mi připadá opravdu nepřijatelný. (Citterbergová)

4) A poslední dotaz - v tabulce je uvedeno celkem dost míst, kde nemohlo dojít k výměně měřičů SV a TUV jen proto, že nejsou ve stoupačce měřiče vhodně umístěné (jsou utopené). Jakým způsobem docházelo k odečtům těchto měřidel v minulých letech (odečty vždy prováděla FPS), když s měřiči se nemanipulovalo? A kdy bylo, v těchto letech, správci (Austis, Servis 58, KON) nebo výboru SVJ hlášeno od FPS, že měřiče jsou nevhodně namontovány a nebude možno je v budoucnu vyměnit?

Děkuji za urychlené zodpovězení všech otázek ze strany SVJ a vyjádření se k stížnostem vlastníků.

S pozdravem,

Jan Líkař,
předseda výboru SVJ
Bechlínská 705, Praha 9
+420 602 235 450