Vytah 705/4
Pravidla fóra
Zde zadané závady nejsou automaticky přeposílány na mailovou adresu Správce. Vlastníci tak už nemohou snadno zjistit, zda je která závada již hlášena. Kontaktujte přímo správce (Richard Moucha moucha@ikon.cz 777 757 480 ).
Zde zadané závady nejsou automaticky přeposílány na mailovou adresu Správce. Vlastníci tak už nemohou snadno zjistit, zda je která závada již hlášena. Kontaktujte přímo správce (Richard Moucha moucha@ikon.cz 777 757 480 ).
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Vytah 705/4
Stale nejsou vycisteny dvere a drhnou...
Nahlaseno jiz 25.6.2020
Nahlaseno jiz 25.6.2020
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vytah 705/4
Dvere vytahu smerem k bytum stale drhnou/vrzou, podle men neprobehlo cisteni/mazani otevirani dveri.Milan Valis píše:Stale nejsou vycisteny dvere a drhnou...
Nahlaseno jiz 25.6.2020
KDY je planovana kontrola/servis?
Re: Vytah 705/4
Dobrý den,
kontrola proběhla minulý týden, včera dorazila nabídka na opravu dveří - za 50 tisíc Kč. Výměna motoru dveří a mechanismu posuvu. Technik z OTIS doplnil, že normálně se nechává motor dosloužit, i přes vrzání dveří, právě kvůli ceně opravy. Protože to vrzání nemá vliv na funkčnost výtahu. Vyměňuje se to až když dveře přestanou fungovat, ale pokud chceme, vymění to hned. Takže pokud cenovou nabídku odsouhlasíme, může to být opraveno do několika dní. Takže co navrhujete?
kontrola proběhla minulý týden, včera dorazila nabídka na opravu dveří - za 50 tisíc Kč. Výměna motoru dveří a mechanismu posuvu. Technik z OTIS doplnil, že normálně se nechává motor dosloužit, i přes vrzání dveří, právě kvůli ceně opravy. Protože to vrzání nemá vliv na funkčnost výtahu. Vyměňuje se to až když dveře přestanou fungovat, ale pokud chceme, vymění to hned. Takže pokud cenovou nabídku odsouhlasíme, může to být opraveno do několika dní. Takže co navrhujete?
S pozdravem - Jan Líkař -
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vytah 705/4
Navrhuji, aby byla zajistena spravna funkce vytahu a jeho pravidelna udrzba.LikarJ píše:Dobrý den,
kontrola proběhla minulý týden, včera dorazila nabídka na opravu dveří - za 50 tisíc Kč. Výměna motoru dveří a mechanismu posuvu. Technik z OTIS doplnil, že normálně se nechává motor dosloužit, i přes vrzání dveří, právě kvůli ceně opravy. Protože to vrzání nemá vliv na funkčnost výtahu. Vyměňuje se to až když dveře přestanou fungovat, ale pokud chceme, vymění to hned. Takže pokud cenovou nabídku odsouhlasíme, může to být opraveno do několika dní. Takže co navrhujete?
Prepokladam, ze toto je dusledek neprovadene pravidelne udrzby.
Nemam představu, jak dlouho bude trvat oprava, az přestanou dvere fungovat, ale dokazu si predstavit ze to asi nebude v radu hodin...
Rozhodnuti je na Vas ci na Vyboru, ktery zajistuje spravu a udrzbu domu
M.V.
Re: Vytah 705/4
Dobrý den,
údržba výtahu se musí provádět pravidelně (a také je prováděna pravidelně - viz kniha výtahu), jinak by byl výtah odstaven z provozu.
Jak jsem již zmiňoval, drhnutí mechanismu dveří není na závadu, není způsobeno zanedbanou údržbou, ale opotřebením materiálu a nemá vliv na bezpečnost. Dle technika od výtahů to není důvodem k odstavení výtahu. Pokud by se dveře z nějakého důvodu nedovřely, automaticky bude výtah odstaven.
Oprava je již objednána, ačkoliv se nejedná o havarijní stav. A protože dveře fungují, bude provedena dle časových možností technika. Pokud by se výtah do té doby zastavil, bude oprava provedena dle smluvních podmínek do 6 hodin od nahlášení nefunkčnosti.
údržba výtahu se musí provádět pravidelně (a také je prováděna pravidelně - viz kniha výtahu), jinak by byl výtah odstaven z provozu.
Jak jsem již zmiňoval, drhnutí mechanismu dveří není na závadu, není způsobeno zanedbanou údržbou, ale opotřebením materiálu a nemá vliv na bezpečnost. Dle technika od výtahů to není důvodem k odstavení výtahu. Pokud by se dveře z nějakého důvodu nedovřely, automaticky bude výtah odstaven.
Oprava je již objednána, ačkoliv se nejedná o havarijní stav. A protože dveře fungují, bude provedena dle časových možností technika. Pokud by se výtah do té doby zastavil, bude oprava provedena dle smluvních podmínek do 6 hodin od nahlášení nefunkčnosti.
S pozdravem - Jan Líkař -
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vytah 705/4
Zadam o informaci kdy a kym byla oprava objednan, jiz drhne kov o kov a udrzba nebyla dosud provedena.LikarJ píše:Dobrý den,
údržba výtahu se musí provádět pravidelně (a také je prováděna pravidelně - viz kniha výtahu), jinak by byl výtah odstaven z provozu.
Jak jsem již zmiňoval, drhnutí mechanismu dveří není na závadu, není způsobeno zanedbanou údržbou, ale opotřebením materiálu a nemá vliv na bezpečnost. Dle technika od výtahů to není důvodem k odstavení výtahu. Pokud by se dveře z nějakého důvodu nedovřely, automaticky bude výtah odstaven.
Oprava je již objednána, ačkoliv se nejedná o havarijní stav. A protože dveře fungují, bude provedena dle časových možností technika. Pokud by se výtah do té doby zastavil, bude oprava provedena dle smluvních podmínek do 6 hodin od nahlášení nefunkčnosti.
Re: Vytah 705/4
Dobrý den,
výbor SVJ obdržel cenovou nabídku - viz výše - a potvrdil ji včetně provedení opravy již 1.9.2020.
Nicméně, jak jsem již psal, oprava bude provedena dle dispozic technika OTISu, protože se dle něj nejedná o závadu na funkčnosti výtahu.
Mohu se ale dotázat, kdy má tedy v plánu opravu udělat.
A znovu, co se týká kontrol výtahu, jsou prováděný dle požadavků výrobce a předpisů o provozu výtahu. Bez toho by byl výtah odstaven z provozu. Ale to už jsem také psal.
výbor SVJ obdržel cenovou nabídku - viz výše - a potvrdil ji včetně provedení opravy již 1.9.2020.
Nicméně, jak jsem již psal, oprava bude provedena dle dispozic technika OTISu, protože se dle něj nejedná o závadu na funkčnosti výtahu.
Mohu se ale dotázat, kdy má tedy v plánu opravu udělat.
A znovu, co se týká kontrol výtahu, jsou prováděný dle požadavků výrobce a předpisů o provozu výtahu. Bez toho by byl výtah odstaven z provozu. Ale to už jsem také psal.
S pozdravem - Jan Líkař -