v pátek byl proveden u nás (byt č. 414) planovaný odečet. Pánové si opsali pouze stavy vodoměrů s tím, že teplo budou obcházet den následující (nechápu proč ale budiž) a že kopii o odečtu vhodí do schránky. Jelikož jsme v sobotu neplánovali být doma a nemohl bych odečet podepsat, v dobré víře a příslibu pánů jsem nekompletní odečet podepsal. Je pondělí a ve schránce jsem nic nenašel?!
Proto tedy vznáším výhradu k takovému způsobu postupu a napravení vzniklé situace ( nebo jak k situaci přistupovat a řešit - zda si firmu provádějící odečty mohu kontaktovat sám nebo to musí jít přes SVJ ).
Provozní doba: Po, Út, Čt: 8.00 - 16.00 hod, St: 8.00 - 18.00 hod, Pá: 8.00 - 14.00 hod (závady lze hlásit tel. nebo-mailem i mimo tuto dobu).
Veškeré osobní návštěvy si raději sjednejte vždy předem telefonicky.