Vykon udrzby a oprav domu
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Vykon udrzby a oprav domu
Zadam o kontrolu jak probiha reseni hlasenych zavad - KDY/JAK bylo opraveno/vyreseno a zda vubec, dekuji.
M.V.
M.V.
Re: Vykon udrzby a oprav domu
Dobrý den,
dotážu se IKON-u, jestli jim vůbec chodí emaily s nahlášenými závadami z portálu SVJ. Protože dle toho, že to stále není řešeno, to vypadá že nikoliv.
Přepošlu hlášené závady na IKON pro jistotu ručně.
dotážu se IKON-u, jestli jim vůbec chodí emaily s nahlášenými závadami z portálu SVJ. Protože dle toho, že to stále není řešeno, to vypadá že nikoliv.
Přepošlu hlášené závady na IKON pro jistotu ručně.
S pozdravem - Jan Líkař -
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vykon udrzby a oprav domu
OK, dekuji.LikarJ píše:Dobrý den,
dotážu se IKON-u, jestli jim vůbec chodí emaily s nahlášenými závadami z portálu SVJ. Protože dle toho, že to stále není řešeno, to vypadá že nikoliv.
Přepošlu hlášené závady na IKON pro jistotu ručně.
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vykon udrzby a oprav domu
Jaky je vysledek kontroly, pokud uz probehla?Milan Valis píše:Zadam o kontrolu jak probiha reseni hlasenych zavad - KDY/JAK bylo opraveno/vyreseno a zda vubec, dekuji.
M.V.
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vykon udrzby a oprav domu
KDY mohu ocekavat odpoved?Milan Valis píše:Jaky je vysledek kontroly, pokud uz probehla?Milan Valis píše:Zadam o kontrolu jak probiha reseni hlasenych zavad - KDY/JAK bylo opraveno/vyreseno a zda vubec, dekuji.
M.V.
Dekuji za info.
M.V.
Re: Vykon udrzby a oprav domu
Co se týká kontrol domu a technologií - provádí je jak Správce (IKON - revize, hlášené závady), tak údržba domu (p. Beran - světla, dveře apod.) a to dle požadovaného časového harmonogramu revizí a kontrol (IKON) a 1x týdně (p. Beran). Závady, které není schopen opravit p. Beran sám, jsou předávány k řešení IKONu. Výjimkou je výtah, ten si řeší OTIS sám dle požadavků předpisů o provozu výtahů a výměníkové stanice, které jsou v kompetenci Pražské teplárenské. Nicméně závady výtahů lze hlásit i IKONu, on zajistí opravu u OTISu.
O řešení závad/oprav v domě informuje IKON (nyní p. Moucha) členy výboru SVJ, a to zejména z důvodu odsouhlasení rozsahu a ceny oprav. V případe, že se jedná o havarijní stav, nepotřebuje IKON souhlas k zajištění opravy od výboru SVJ.
Tohle vše funguje naprosto v pořádku, bez problémů.
Co má ale občasné výpadky, je přeposílání hlášení závad zde z webu SVJ. Tuto věc už delší dobu řeším s p. Hauznerem (bývalý člen výboru SVJ), který má na starosti web SVJ. Bohužel, někdy přeposílání funguje, někdy ne. Závadu se zatím nepodařilo identifikovat, zvažuje se tedy přechod na novější verzi webu, která by snad měla fungovat normálně. Celá věc je v řešení, proto doporučuji závady hlásit přímo na IKON. Přechod na nový web by mohl být do konce roku snad hotov.
O řešení závad/oprav v domě informuje IKON (nyní p. Moucha) členy výboru SVJ, a to zejména z důvodu odsouhlasení rozsahu a ceny oprav. V případe, že se jedná o havarijní stav, nepotřebuje IKON souhlas k zajištění opravy od výboru SVJ.
Tohle vše funguje naprosto v pořádku, bez problémů.
Co má ale občasné výpadky, je přeposílání hlášení závad zde z webu SVJ. Tuto věc už delší dobu řeším s p. Hauznerem (bývalý člen výboru SVJ), který má na starosti web SVJ. Bohužel, někdy přeposílání funguje, někdy ne. Závadu se zatím nepodařilo identifikovat, zvažuje se tedy přechod na novější verzi webu, která by snad měla fungovat normálně. Celá věc je v řešení, proto doporučuji závady hlásit přímo na IKON. Přechod na nový web by mohl být do konce roku snad hotov.
S pozdravem - Jan Líkař -
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: 22 bře 2008 21:59
Re: Vykon udrzby a oprav domu
OK, dekuji.LikarJ píše:Co se týká kontrol domu a technologií - provádí je jak Správce (IKON - revize, hlášené závady), tak údržba domu (p. Beran - světla, dveře apod.) a to dle požadovaného časového harmonogramu revizí a kontrol (IKON) a 1x týdně (p. Beran). Závady, které není schopen opravit p. Beran sám, jsou předávány k řešení IKONu. Výjimkou je výtah, ten si řeší OTIS sám dle požadavků předpisů o provozu výtahů a výměníkové stanice, které jsou v kompetenci Pražské teplárenské. Nicméně závady výtahů lze hlásit i IKONu, on zajistí opravu u OTISu.
O řešení závad/oprav v domě informuje IKON (nyní p. Moucha) členy výboru SVJ, a to zejména z důvodu odsouhlasení rozsahu a ceny oprav. V případe, že se jedná o havarijní stav, nepotřebuje IKON souhlas k zajištění opravy od výboru SVJ.
Tohle vše funguje naprosto v pořádku, bez problémů.
Co má ale občasné výpadky, je přeposílání hlášení závad zde z webu SVJ. Tuto věc už delší dobu řeším s p. Hauznerem (bývalý člen výboru SVJ), který má na starosti web SVJ. Bohužel, někdy přeposílání funguje, někdy ne. Závadu se zatím nepodařilo identifikovat, zvažuje se tedy přechod na novější verzi webu, která by snad měla fungovat normálně. Celá věc je v řešení, proto doporučuji závady hlásit přímo na IKON. Přechod na nový web by mohl být do konce roku snad hotov.
Pls o info, az bude opraveno preposilani na IKON.
M.V.