Stránka 1 z 1
nefunkcni "vchodovy" klic
Napsal: 18 črc 2009 17:08
od pavla.hanuskova
Dobry den,
jeden z klicu, ktery odemykame vchodove dvere nam nefunguje v garazi v-2p.
jakym zpusobem je mozna vymena za funkcni klic?
dekuji,
Pavla Hanuskova
Re: nefunkcni "vchodovy" klic
Napsal: 03 říj 2009 14:27
od pavla.hanuskova
je mozne, aby se k dotazu vubec nekdo vyjadril?
preci jen ignorace dotazu vzneseneho 18/7, tedy pred vice nez 2 mesici opravdu nepovazuju za vhodne
prosim o odpoved
PH
Re: nefunkcni "vchodovy" klic
Napsal: 03 říj 2009 18:24
od alena.jaskova
již nejsem ve výboru, ale dovolím si odpovědět.
Kontaktujte správce, ten má právo vám udělat nový klíč.
Re: nefunkcni "vchodovy" klic
Napsal: 06 říj 2009 00:55
od LikarJ
Dobrý den,
omlouvám se za opožděnou reakci, ale stále jsem čekal, jak celá věc dopadne – zkusím vysvětlit o co jde.
Problém je v tom, že bývalý správce (Servis 58) od ukončení své činnosti (30.6.2009) stále ani výboru SVJ ani novému správci (IKON) nepředal agendu spojenou se správou domu, včetně veškerých klíčů od domu a především bezpečnostních karet k nim. Díky tomu nelze v současné době přidělat jakékoliv klíče od domu.
Bývalý správce (Servis 58) chtěl výboru SVJ předat klíče již v červenci 2009, ale při předávání bylo zjištěno, že chybí klíče, které Servis 58 předal pracovníkům svých dodavatelů a kteří již pro SVJ v domě nepracují, že chybí klíče od těch dveří v domě, kde Servis 58 vyměnil zámky, že chybí soupis, komu všemu klíče od domu a dálkové ovladače od garáží dodatečně vyhotovili a v kolika kusech, že chybí evidence výměny zámkových vložek apod. Výbor SVJ žádal o zjednání nápravy, Servis 58 nereaguje na výzvy, klíče nepředal ani IKON-u. Celá věc se nadále řeší a hledají se možnosti, jak klíče a dálkové ovladače od Servis 58 získat.
Děkuji za pochopení a trpělivost – jakmile budou k dispozici bezpečnostní karty, klíče Vám i dalším zájemcům necháme okamžitě objednat.