Stále problémy s teplou vodou
Napsal: 09 srp 2012 20:46
Dobrý den,
dnes ráno jsem volal paní Ezrové ze společnosti IKON kvůli dlouhodobě přetrvávajícímu problému s teplou vodou.
Dlouhá léta reklamujeme problémy s teplou vodou u našeho SVJ a u Pražské teplárenské. Tento problém s tím, že neteče teplá voda nás trápí již léta. Průběžně se to stává celý rok, ale nejčastěji v dobách dovolených. Nějakou dobu bylo vše v pořádku, ale po poslední odstávce teplé vody nám teplá voda tekla cca 2 dny a od té doby teče z kohoutku teplé vody naprosto ledová. Dříve po odtočení cca 1 minuty naplno puštěné ledové "teplé" vody začala teplá téct, bohužel nyní ani po 4 minutách téct nezačne. A když, tak na dobu několika vteřin než začne téct znovu ledová. Pan Líkař mi na schůzích vždy říkal, že to bude problém laciné baterie, kterou Skanska namontovala při stavbě domu, že tato baterie nebude mít jištění proti zpětnému toku. Tuto funkci, jak jsem zjistil na trhu s vodovodními bateriemi, má pouze několik a to ještě renomovaných a drahých výrobců. Např. v Bauhausu, OBI a Baumaxu o této funkci baterií nikdy neslyšeli a to nabízí i docela drahé kousky. Před několika málo týdny jsme z tohoto důvodu pořídili baterii GROHE za něco málo přes 4 tis. Kč právě s funkcí jištění proti zpětnému toku. Doufali jsme, že to opravdu bude baterií a že tento problém vyřešíme. Bohužel se náš problém nevyřešil a je stále stejný, po odstávce stále horší a horší.
Máme dvě rok a půl staré děti a tato záležitost nám velice komplikuje a prodražuje život. Hlavně kvůli tomuto problému s teplou vodou se nám za minulý rok razantně zvedla spotřeba teplé vody a dopláceli jsme díky tomu cca 6,5 tis. Kč na doplatcích záloh, což jak jistě chápete, se nám nelíbí.
Za poslední rok a půl jsme inicializovali mnoho výjezdů Pražské teplárenské do našeho domu. Bohužel vždy, naposledy dnes večer, nám jejich pracovníci na dispečinku dávali zpětnou vazbu s výsledkem, že na jejich zařízení je vše v pořádku a když máme tuto novou baterii, takže musí být problém v našem době. Nevíme jestli existují nějaké regulační ventily na odbočkách k jednotlivým bytům, ale předpokládáme, že nějaké takové zařízení, které reguluje rozvod teplé vody do jednotlivých bytů musí existovat a musí se dát nastavit.
Bohužel nám připadá, že jsme asi jediní kdo si na tuto záležitost stěžuje. Mám ale osobní zkušenost s tím, že vždy po schůzi ke mě někdo z domu přijde a zeptá se mě: "Vy také máte problémy s teplou vodou?". A bývají to lidé z obou našich vchodů.
Pro Vaši informaci nám dnes večer na PT řekli, že si dnes na teplou vodu stěžoval z Bechlínské ještě jeden byt. Bohužel nevím který.
Velice Vás tímto žádáme o co nejrychlejší a nejdůraznější řešení tohoto problému.
Budeme doufat ve vaší co nejrychlejší reakci.
Předem děkujeme za kladné a rychlé vyřešení tohoto problému.
Náš byt je pro techniky za účelem opravy, nastavení nebo měření plně k dispozici.
S pozdravem
Petr a Jana Hromasovi
dnes ráno jsem volal paní Ezrové ze společnosti IKON kvůli dlouhodobě přetrvávajícímu problému s teplou vodou.
Dlouhá léta reklamujeme problémy s teplou vodou u našeho SVJ a u Pražské teplárenské. Tento problém s tím, že neteče teplá voda nás trápí již léta. Průběžně se to stává celý rok, ale nejčastěji v dobách dovolených. Nějakou dobu bylo vše v pořádku, ale po poslední odstávce teplé vody nám teplá voda tekla cca 2 dny a od té doby teče z kohoutku teplé vody naprosto ledová. Dříve po odtočení cca 1 minuty naplno puštěné ledové "teplé" vody začala teplá téct, bohužel nyní ani po 4 minutách téct nezačne. A když, tak na dobu několika vteřin než začne téct znovu ledová. Pan Líkař mi na schůzích vždy říkal, že to bude problém laciné baterie, kterou Skanska namontovala při stavbě domu, že tato baterie nebude mít jištění proti zpětnému toku. Tuto funkci, jak jsem zjistil na trhu s vodovodními bateriemi, má pouze několik a to ještě renomovaných a drahých výrobců. Např. v Bauhausu, OBI a Baumaxu o této funkci baterií nikdy neslyšeli a to nabízí i docela drahé kousky. Před několika málo týdny jsme z tohoto důvodu pořídili baterii GROHE za něco málo přes 4 tis. Kč právě s funkcí jištění proti zpětnému toku. Doufali jsme, že to opravdu bude baterií a že tento problém vyřešíme. Bohužel se náš problém nevyřešil a je stále stejný, po odstávce stále horší a horší.
Máme dvě rok a půl staré děti a tato záležitost nám velice komplikuje a prodražuje život. Hlavně kvůli tomuto problému s teplou vodou se nám za minulý rok razantně zvedla spotřeba teplé vody a dopláceli jsme díky tomu cca 6,5 tis. Kč na doplatcích záloh, což jak jistě chápete, se nám nelíbí.
Za poslední rok a půl jsme inicializovali mnoho výjezdů Pražské teplárenské do našeho domu. Bohužel vždy, naposledy dnes večer, nám jejich pracovníci na dispečinku dávali zpětnou vazbu s výsledkem, že na jejich zařízení je vše v pořádku a když máme tuto novou baterii, takže musí být problém v našem době. Nevíme jestli existují nějaké regulační ventily na odbočkách k jednotlivým bytům, ale předpokládáme, že nějaké takové zařízení, které reguluje rozvod teplé vody do jednotlivých bytů musí existovat a musí se dát nastavit.
Bohužel nám připadá, že jsme asi jediní kdo si na tuto záležitost stěžuje. Mám ale osobní zkušenost s tím, že vždy po schůzi ke mě někdo z domu přijde a zeptá se mě: "Vy také máte problémy s teplou vodou?". A bývají to lidé z obou našich vchodů.
Pro Vaši informaci nám dnes večer na PT řekli, že si dnes na teplou vodu stěžoval z Bechlínské ještě jeden byt. Bohužel nevím který.
Velice Vás tímto žádáme o co nejrychlejší a nejdůraznější řešení tohoto problému.
Budeme doufat ve vaší co nejrychlejší reakci.
Předem děkujeme za kladné a rychlé vyřešení tohoto problému.
Náš byt je pro techniky za účelem opravy, nastavení nebo měření plně k dispozici.
S pozdravem
Petr a Jana Hromasovi